Iubeste-mi fiecare centimetru sau nu ma iubi deloc!

Ți-am mai spus , dragule, că nu mă încurc cu jumătăți de măsură.Așa că mă aștept să mă vrei în totalitate sau poți să-ți iei adio de la privilegiul de a mă vedea dincolo de haine.Iubesc să fac sex, însă doar cu cine iubește la rândul lui asta.Și e o mare diferență între a face sex pentru voluptatea pe care o implică sau a face sex doar pentru ca poți.Prima e artă, iar cea din urmă doar „emisie seminală într-un orificiu preaprobat”, cum ar spune Sylvia Day.Și pot să-mi dau seama de lucrul acesta doar din felul în care mă privești.”The eyes, chico.They never lie”.

Nu sunt făcută dintr-un material perisabil, așa că îndrăznește să mă săruți ca la carte!Violează fiecare părticică a gurii mele.Savurează-mi aroma de parcă ar fi ambrozia fără de care nu ai putea supraviețui.Fă-mă să simt că rămân fără aer și totuși să nu vreau să mă îndepărtez nicicând de buzele tale.

Dezmiardă-mi pielea cu atingeri și sărutări ce fac să ardă carnea pe mine.Prefă-te , dacă e nevoie , că ești un vechi cunoscător al trupului meu și gustă din fiecare centimetru pe care ți-l pun la dispoziție.Arată-mi că înțelegi că e o prerogativă de care nu oricine se folosește și mulțumește-mi ducându-mă pe cele mai înalte culmi ale plăcerii.

Nu te sfii să fii autoritar.Domină-mă într-un fel în care să-mi placă să mă supun.Mușcă-mă acolo unde doar tu ai acces, lasă-mi urme de care să-mi aduc aminte mușcându-mi buza când le suprind în oglindă în timp ce-mi trag blugii pe mine.Pălmuiește-mi fesele într-atât doar cât să rămână înflăcărate doar pentru câteva ore și trage-mă de păr cât să simt că deții controlul.

Asigură-te că sunt suficient de umezită pentru tine, deși uneori sunt pregătită încă de la cina pe care o luam în oraș, fiindcă-mi place atât de mult cum îți stă cu cămașa aceea neagră care îți pune în evidență masculinitatea.Dar nu uita să mă surprinzi uneori, penetrându-mă pe nepregătite.Leagă-mă la mâini și la ochi, doar pentru a-mi spori plăcerea atunci când mă pătrunzi cu forță și spune-mi cât de mult iubești să mi-o tragi.

Iubește-mi cu sfințenie fiecare centimetru al meu sau nu mă iubi deloc, pentru că la fel îți voi întoarce favorul!Tu alegi care-ți este răsplata.

Lasă un comentariu