Barbate, nu-mi arata cate poti sa faci, ci fa cat poti de mult!

ip50

Am întâlnit bărbați care mă copleșeau cu buchete de flori sau cadouri scumpe, însă le lipseau cuvintele și gesturile potrivite.Un trandafir nu șterge cu buretele greșeli și nici nu îți oferă mângâiere.Am întâlnit bărbați care încercau să mă cucerească etalându-și succesele profesionale sau bunurile pe care le dețineau.Dar ei nu știau că prin aceasta scădeau în ochii mei.Nu vreau să mă îndrăgostesc de BMW-ul sau afacerea ta, ci de tine, ca om, om de la care am ce învăță, pe care îl admir și îl respect, care mă fascinează cu mintea sa și îmi oferă posibilitatea să cresc alături de el, om care îmi oferă în schimb aceleași lucruri pe care i le ofer și eu.

Recunosc, poate a fost o vreme în care mă simțeam flatată să fiu curtată de asemenea bărbați, până mi-am dat seama că asta e tot ceea ce ei îmi pot oferi.Aveam să fiu un nou trofeu pe care urmau să îl așeze apoi în grămada deja existentă  și pe care avea să se pună praful.

Bărbate drag, nu-mi arăta câte poți să faci, pentru că m-am asigurat să am alături un bărbat pe măsura mea și știu prea bine ce poți oferi și ce poți să dobândești.Fă, în schimb, cât poți de mult.Nu te mulțumi cu puțin și iubește-mă până simți că ți-e frică, atunci vei știi că mă iubești cu toată ființa ta.

Sunt o mulțime de bărbați care pot să aibe mai multe femei pe noapte, dar înțelege că nu cantitatea, ci calitatea eforturilor tale te definesc ca bărbat.Fă cât poți de mult pentru o singură femeie și nu mai oferi frânturi altor 1000.Pentru că atunci când vei rămâne fără nimic, cea căreia i-ai dat totul te va ajuta, pe când restul nici nu se vor opri să te privească.

Nu am nevoie de declarații de dragoste interminabile, ci doar asigură-te că nu vei ezita să îmi spui că mă iubești în momentele în care am cea mai mare nevoie, când  nici măcar eu nu mă mai pot iubi.Spune-mi că sunt frumoasă atunci când mă simt cea mai respingătoare femeie și du-mi o șuviță de păr pe după ureche, zâmbindu-mi în felul acela calm, care m-a făcut să mă îndrăgostesc de tine.Fă-mă să văd razele de soare de după nori.

Nu cer să fii un expert în pat și nici nu îți studiez fiecare mișcare.Tu doar savurează-mi trupul și ceea ce el îți poate oferi.Privește-mă, atinge-mă, gustă-mă, iubește-mă de fiecare dată de parcă ar fi ultima ar fi ultima ta noapte pe pământ și am să mă asigur că te voi face să crezi că vei trăi veșnic.

Lasă un răspuns

