Cand trecutul te cauta, inchide-i usa in nas

Te-am ascultat și mi-am asumat riscul.Dar poate era mai bine să mă fi ascultat pe mine însămi mai mult.Am crezut că va merita, însă sensul avea să fie altul.A meritat să te aleg, doar că să îmi dau seama că nu trebuie să o mai fac vreodată.Pe tine sau orice alt bărbat care îți va semăna.A meritat să te cunosc, pentru a știi că nu ești ceea ce-mi doresc, chiar dacă la momentul respectiv ai fost tot ceea ce aveam nevoie.A meritat să te aștept, ca să învăț că nu trebuie să am niciodată așteptări de la cineva, doar de la mine însămi, pentru a deveni o persoană mai bună.

Nu are rost să îți port ranchiună, fiindcă mai mult mi-ai fost de ajutor, chiar dacă până acum câteva săptămâni refuzam să văd lucrul acesta.Te vedeam doar ca pe un laș care a dat bir cu fugiții atunci când planul său începe să ia alte întorsături.Și Doamne, cât bine mi-ai făcut!

Aveam nevoie să văd efort din partea ta.Fiindcă efortul te atrage, efortul e garanția că ceea ce faci, faci bine și că ești o persoană meritoasă.Acum știu că lipsa lui nu-mi scade valoarea.Mai degrabă o diminuează pe a ta în ochii mei.

Aveam nevoie să ai nevoie de mine la fel de mult cum aveam eu de tine.Aveam nevoie să treci cu vederea lucrurile din trecut, nu să devii tu unul dintre ele.Acum știu că de fapt, tu nu aveai nevoie de nimic din toate acestea.

Și totuși te-ai întors.Știu prea bine și motivul, dar dă-mi voie să te opresc.Îți voi închide ușa în nas, și vor răsufla ușurată de după ea.Nu-ți mai dau ocazia să mă bântui.Am îngropat trecutul nostru cu tot ceea ce a fost și nu există șanse de a-l reînvia!

 

Lasă un răspuns

