Unii barbati te ranesc doar pentru ca au o parere mult prea buna despre ei insisi

Au fost multe momente în viața mea în care deși eu fusesem rănită , celălalt își lua rolul de victimă.Și deși aveam toate dovezile și faptele care să demonstreze nevinovăția mea, cumva el reușea să răstălmăcească totul, să dea un alt înțeles lucrurilor întâmplate, să mă facă să mă îndoiesc de ceea ce crezusem cu tărie cu câteva clipe în urmă și să renunț la orice formă de atac.Și oricât de bine mi-aș fi pregătit cuvintele dinainte, el reușea într-o secundă să le anuleze orice însemnătate.Mă facea să mă pierd în fața lui, oricât de dură și fermă pe poziție aș fi fost în viața de zi cu zi.

Ajunsese la un moment dat, după săptămâni de suferință și autostăpânire, să mă determine să pun la îndoială tot ceea ce făcuse și m-a rănit.Erau într-adevăr oare argumentele mele solide sau pur și simplu exagerasem eu?Fusese punctul meu de vedere greșit și el îmi demonstra acum că de fapt eu eram cea care îl determinase să acționeze în acest fel?Eram oare eu cea care pusese punct pe când el își dorea să continue și să construiască ceva de durată?

Mi-a luat ceva timp până să ajung la concluzia că unii bărbați te rănesc doar pentru că au o părere mult prea bună despre ei înșiși, care nu corespunde realității.Au un sentiment al importanței exacerbat și astfel te rănesc, în încercarea lor de satisfacere continuă, fără ca măcar să realizeze acest lucru.Nu sunt capabili să îți înțeleagă nemulțumirea și nu socotesc faptele lor ca fiind greșite pentru că nu îi interesează această chestiune și nici nu depun eforturi pentru a o face vreodată.Dar dacă unii dintre ei reușesc totuși să își dea seama că te-au rănit, găsesc întotdeauna justificare faptelor , chiar și celor mai odioase, iar unii o fac atât de bine, până în punctul în care să te facă să te îndoiești de întreaga ta existență. Și fac lucrul acesta pentru a-și salva imaginea.Țin cu dinții de o himeră a ceea ce sunt, în loc să se concentreze pe ce ar putea fi.Încearcă să pună un paravan în fața găurilor, în loc să umple golurile.Sunt atât de absorbiți de ideea de sine pe care și-au făcut-o, încat refuză să vadă adevărata lor față.Iar când cineva încearcă să îi demaște au două alternative : ori își iau rolul de victimă și toate relele cad pe umerii tăi, ori renunță definitiv la tine, îndreptându-și atenția spre cineva care nu le-a descoperit încă secretul.

Lasă un răspuns

