Cand sufletul imi oboseste aleg sa-l pun la adapost

Vine un moment când îmi spun singură „stop” și mă întreb : cât timp vreau să mă mai mint singură?Cât timp îmi voi mai permite să irosesc așteptând răspunsuri de la persoanele care nici măcar nu au auzit întrebarea mea?Câte șanse îmi voi mai refuza pentru a acorda nelimitate celui căruia nu are nevoie de ele?Și câte nopți nedormite voi lăsa să-mi pedepsească chipul deja încercănat pentru a-mi clădi lumi care se destramă la prima rază de soare?

Am ales să nu-mi răspund chemărilor sufletului pentru un timp atât de îndelungat încât acum mi-e greu să-i mai descifrez glasul și să-i aflu tainele.În acțiunile mele m-am lăsat condusă în totalitate de plăcere, fără să-mi dau seama că îmi voi secătui astfel singură izvorul fericirii.Credeam că pentru a mă simți vie trebuia să mă agăț de lucrurile complicate, care mă consumau și care treceau prin fața ochilor mei exact așa cum au venit:  într-o secundă.La final rămâneam mai flămândă decât fusesem înainte, fiindcă nimic nu reușise să-mi hrănească sufletul, ci doar îl obosise mai mult.Uitasem puterea uimitoare a lucrurilor și gesturilor simple, dar a căror frumusețe durează o viață întreagă.

Acum aleg diferit.Cu sufletul obosit, aleg să îl pun la adăpost.Și nu pentru că am renunțat definitiv la ideea de a iubi, ci pentru că mai întâi de toate trebuie să am grijă de inima mea.Aleg să mi-o ascund, atât cât să poată să fie descoperită de cel care își dorește acest lucru.De cel care înțelege că am nevoie, după o lungă perioadă din viața mea, ca lucrurile să nu mai fie făcute în grabă și fără o fundație solidă.Aleg să nu mai iubesc pe altcineva pentru o vreme și în schimb să mă iubesc pe mine.Intens, sincer și devotat.

Lasă un răspuns

