Lasa-ma sa fiu cea mai perversa femeie

ip9

Dragul meu, ceea ce dai, vei și primi.Și dacă te asiguri că-mi dai totul vei primi înapoi în aceeași măsură.Îmi oferi iubire, îți ofer iubire.Îmi oferi plăcere, vei primi plăcere.Dar dacă tot ceea ce îmi poți da sunt jumătăți de măsură, atunci fii pregătit să rămâi fără nimic, fiindcă nu sunt genul care trăiește doar pe jumătate.

Lasă-mă să-ți arăt câtă înțelegere îți pot oferi.Dar ca să primești asta, trebuie să nu mă judeci, pe mine, cea de ieri și cea de astăzi.Încearcă să vezi dincolo de aparențe și uneori să empatizezi.Și nu pune niciodată la îndoială alegerile mele, pentru că la urmă și tu faci parte din ele.

Lasă-mă să îți ofer tot sprijinul meu.Dar pentru asta, trebuie să știu că mă sprijin la rândul meu de cine trebuie.Arată-mi că ești acolo pentru mine de câte ori am nevoie și niciodată nu te vei întreba unde sunt când ai nevoie de ajutorul meu.Vei privi doar în dreapta ta.

Lasă-mă să îți ofer afecțiune, dragul meu.Și nu pentru că-mi este returnată, ci pentru că mi-ai dovedit că ești bărbatul capabil să mi-o ofere fără reținere.Iubește-mă curat, iubește-mă cu sufletul mai mult decât cu trupul și te voi răsplăti pe măsură.

Lasă-mă să îți ofer cuvintele mele.Pentru toate momentele de tăcere în care m-ai ascultat, pentru toate sfaturile și experiențele pe care mi le-ai împărtășit.Pentru faptul că mă faci să mă simt o femeie specială, iar vorbele întotdeauna îți sunt susținute de fapte.

Lasă-mă să fiu cea mai perversă femeie pentru tine!Și doar pentru tine.Lasă-mă să fiu o curvă în pat și să îți îndeplinesc toate fanteziile.Fiindcă tu ești într-ale mele și eu într-a tale.Fiindcă nu mă mai satur de corpul tău și de felul în care mă f˙˙i.Fiindcă m-ai asigurat că sunt singura femeie în care pătrunzi, atât în corp cât și-n suflet.Lasă-mă să preiau controlul și să-ți dovedesc gratitudinea mea.Lasă-mă să îți curg prin vene și să te fac să nu-ți dorești să iubești un alt trup.

Oferă-mi toate acestea și le vei primi negreșit, dragul meu.

Lasă un răspuns

